Verantwoording
Jaarverslagen
In onze jaarverslagen blikken wij terug op de afgelopen jaren. Wat waren de highlights, welke fondsenwervende acties en evenementen zijn er georganiseerd, wat hebben deze opgebracht en welke projecten hebben we hiermee gefinancierd. Het antwoord op deze vragen en meer vind je in de jaarverslagen.
Strategisch Meerjarenbeleid
In het Strategisch Meerjarenbeleidsplan laten we zien wat Stichting Ambulance Wens de komende jaren van plan is om te doen.
ANBI-status
Stichting Ambulance Wens is een Algemeen Nut Beogende Instelling. Dit houdt in dat wij 90% van onze inzet richten op het algemeen belang, geen winstoogmerk hebben en voldoen aan de eisen van integriteit. Onze ANBI-status kan onze donateurs ook belastingvoordeel opleveren. Meer weten hierover?
CBF-keurmerk
Aanvraag loopt nog
Beloningsbeleid
Voor de directie volgt Stichting Ambulance Wens de beloningsregeling van Goede Doelen Nederland voor directeuren, welke sinds 2005 van kracht is.
Voor medewerkers volgt Stichting Ambulance Wens de richtlijnen van het Functieboek voor goede doelen van Goede Doelen Nederland.
Integriteitsbeleid
Stichting Ambulance Wens staat midden in de samenleving en is zich bewust van de bijzondere maatschappelijke verantwoordelijkheid die zij heeft. Het is dan ook van groot belang dat iedereen die betrokken is bij het werk van de stichting vertrouwen heeft in onze stichting en in de mensen die met elkaar het gezicht van de stichting bepalen.
Voorop staat dat vertrouwen de basis van samenwerking is. Dat geldt tussen externen en medewerkers, maar ook tussen medewerkers onderling. Ons integriteitsbeleid komt niet in de plaats van vertrouwen, maar dient vooral om uit te dragen waar onze stichting voor staat. In dit beleid zijn ondermeer een aantal gedragsregels geconcretiseerd en is de meldingsprocedure uitgebreid beschreven. Indien je een melding van een (potentiële) integriteitsschending wilt doen kan dit bij:
- Ramona Krieger, bestuurslid 085-4444288
- Meldpunt Goede Doelen Nederland Partos (externe vertrouwenspersoon). Dit kan telefonisch via 088-8008522 (maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur) of per mail.
Klachtenprocedure Stichting Ambulance Wens
Hieronder vind je linkjes naar het klachtenreglement van Stichting Ambulance Wens en het formulier dat je kunt invullen en opsturen wanneer je een klacht wilt indienen:
Dit kan per e-mail naar info@ambulancewens.nl of per post:
Stichting Ambulance Wens
Ambachtsweg 8a
3161 GL Rhoon
Wanneer je een klacht bij ons indient, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.